榨菜肉絲炒米粉 ( 附食譜 )


榨菜肉絲炒米粉 ( 附食譜 )


尋日炒好架 ! 今日立即打食譜呀 ~ 小溫子病左, 要煮白粥加米粉俾佢, 同埋尋日天氣突然又熱又焗, 無哂胃口, 食粥最岩~ 今次我用係浸溫泉既九連山個度買既米粉黎炒架 ! 米粉非常彈牙, 超好食 ! 平時超市買個D我已經食唔落口, 不過如果要炒既話可以用排粉, 會炒得好靚架 ! 得閒試下啦 !



[ 材料 ] ••• 
排粉/米粉 ••• 1舊/2舊
榨菜 ••• 1包
梅頭肉(切絲) ••• $15
芽菜  ••• 少許
洋蔥(切片)  •••  1個
蔥(切段)  ••• 2棵
莞茜(切段) •••  少許


[ 醃肉絲 ] ••• 
 ••• 少許
胡椒粉 •••  少許


[ 調味 ] ••• 
生抽  ••• 1湯匙 
老抽  •••  1茶匙 
糖  ••• 1茶匙 
 ••• 半茶匙 
 •••  1/3碗 



好簡單既材料, 屋企總會有D材料係度

浸米粉 / 排粉, 浸散左就OK架喇 ! 用自來水最熱既水去浸就得~


[ 做法 ]

1) 將排粉/米粉先浸熱水(普通熱自來開水已經可以), 米粉浸開後瀝乾備用
2) 材料洗淨切好, 肉絲醃好
3) 熱鍋後落油, 煙起後落洋蔥炒香, 之後落肉絲、榨菜、芽菜、蔥一齊炒
4) 落調味料後落, 汁煮滾後加米粉炒至乾身, 上碟後加莞茜裝飾



話咁快就炒好, 仲好乾身添~ 



又是非常簡單又美味既一餐 , 黃花碟係我好朋友換俾我架 ! 好靚呀~ 



留言

  1. Cindy:
    ~你啲米粉炒得好好, 我炒個啲米粉會碎晒. 可能我浸啲水太熱, 我用滾水浸
    ~你有LC花花蝶. 好靚呀!! 香港啲LC 真係多款啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次用水喉熱水就夠。浸散就炒得。
      我d LC大部份都係朋友係日本帶俾我架。哈哈

      刪除
  2. 睇見都覺得好好味,如果用罐頭榨菜肉絲咁應該點炒?一次一罐定半罐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 罐頭如果細罐用鍋炒熱加牙菜加水/雞湯煮滾,落米粉一齊炒就可以。

      刪除
  3. 炒得好靚呀,我炒親又係碎曬一餅野甘既!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~ 一定要用自來熱水浸浸先就無問題架喇~

      刪除

張貼留言